My personal blog site about Jellen and the stuff happening in my neighbourhood, school, party, Club RGR ...

Friday, May 26, 2006

BASSLEADER = Zalig hard feestje

Bassleader was voor zijn eerste editie zeker en vast geslaagd!
Ambiance zat er in alledrie zalen goed in, dj's die in topform zijn en mooi sound and light! Al dat je nodig hebt voor een knalfeest!

Hieronder maar liefst NEGEN sfeerfilmkes!!

Edit: Omwille van de hoge kost (veel vraag achter filmkes) zijn deze niet meer beschikbaar voor download van mijn website.

Ze zijn welliswaar altijd te bekijken via deze link:

http://video.google.com/videosearch?q=Bassleader+jellen

Kwaliteit is iets minder maar je kan ze ook downloaden.





2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jellen, er zijn dus geen opnames (beeld / geluid) via jou website te downloaden als ik het goed begrijp van Bassleader 2006 ?

Heb je nog een tip waar ik dit wel zou kunnen vinden ? Erg goed feest wil graag ALLE opnames hebben :$

Groetjes doo

12:04 AM

 
Blogger Jellen said...

als je mij mailt op jellen at gmail dot com dan kan ik je zeggen waar je ze nog kan afhalen. mvg

12:09 AM

 

Post a Comment

<< Home